Brandpit forbereder jer

1. FORBEREDELSE
2. OPMÆRKSOMHED
Herefter er det vigtigt at gøre sig unik. Find på et aktuelt slogan eller bestem jer for en ting, som skaber opmærksomhed og gør, at I bliver husket, når de potentielle kunder har forladt jeres stand. I den forbindelse kan de digitale medier også være et hjælpemiddel i kampen for at blive husket. Find på et hashtag eller lav en konkurrence, som gør at I ligger frisk i erindring hos potentielle kunder.
3. KONVERTERING
Endelig er messer et super sted til at konvertere samarbejdspartnere og potentielle kunder, da de allerede er interesseret i branchen og jeres produkter. Gør jer derfor klart, hvad der skal komme ud af de kontaktoplysninger I opnår på messen og hvordan I tilegner jer dem. Vi rådgiver gerne herom.
4. BUDGET
Der er med en vis sandsynlighed lagt et samlet budget for messen. I den forbindelse kan det være en idé at se på, hvilke elementer der kan genbruges fra tidligere, og hvilke der bør fornyes eller tilkøbes. Ved at samle løsningen hos os, kan vi gøre det nemt og overskueligt. Kontakt os i dag og find ud af, hvordan vi kan hjælpe jeres virksomhed bedst muligt i den kommende messe-sæson.
5. OPFØLGNING
God planlægning inden messen gør sandsynligheden for at komme i mål med opfølgningen endnu større. Derfor skal det inden messen være klart, hvem der følger op, hvordan der følges op, hvornår der følges op og hvilke materialer der følges op med.
Info:
Kontakt os og hør, hvordan vi kan hjælpe jer frem mod messe sæsonen!
Læs mere information om vores løsninger her